Mēs pastāvīgi strādājam, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Šī mērķa sasniegšanai mūsu mājaslapai www.venden.lv tika izstrādāta un veiksmīgi darbojas IT pasūtījumu pieņemšanas sistēma, kas veic automātisku noformēšanu un datu nodošanu loģistikas daļai.

Mūsu sistēma ļauj ne tikai izvairīties no neprecizitātēm, kļūdām un produktu piegādes kavējumiem, bet arī nodrošina mūsu klientiem ērtus un noderīgus instrumentus laika ietaupīšanai.

REĢISTRĒJIES INTERNETA PASŪTĪJUMU SISTĒMĀ

un baudi visas tās priekšrocības

Jebkurā
laikā

Nav jāgaida
savienojums

Saglabāti
dati

Īpaši
piedāvājumi

Finanšu
kontrole

Savlaicīgas
apmaksas

Neprecizitāšu
novēršana

Pasūtījumu
kopēšana

 

Maksājumu iespējas tiešsaistē

Mēs piedāvājam divus ātrus un uzticamus veidus, kā Jūs varat norēķināties par Jūsu pasūtījumiem tiešsaistē – izmantojot maksājumu kartes vai autorizāciju caur Jūsu internetbanku.

Maksāšanai tiek pieņemtas šādu maksājumu sistēmu kartes

Internetbankas pakalpojumus nodrošina

Pieteikuma forma reģistrācijai

Pēc reģistrācijas mūsu menedžeris nosūtīs Jums pieeju personīgajam kabinetam, kur Jūs varēsiet veikt pasūtījumus Jums ērtā laikā, kā arī saņemt rēķinus un īpašos piedāvājumus.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa tālruni (+371) 673 444 44 vai rakstot uz info@venden.lv.

Mūsu pasūtījumu pieņemšanas sistēmas priekšrocības

Uzsākt reģistrāciju

Atpakaļ uz venden.lv galveno lapu