Mēs pastāvīgi strādājam, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Šī mērķa sasniegšanai mūsu mājaslapai www.venden.lv tika izstrādāta un veiksmīgi darbojas IT pasūtījumu pieņemšanas sistēma, kas veic automātisku noformēšanu un datu nodošanu loģistikas daļai.
Mūsu sistēma ļauj ne tikai izvairīties no neprecizitātēm, kļūdām un produktu piegādes kavējumiem, bet arī nodrošina mūsu klientiem ērtus un noderīgus instrumentus laika ietaupīšanai.
un baudi visas tās priekšrocības
Mēs piedāvājam divus ātrus un uzticamus veidus, kā Jūs varat norēķināties par Jūsu pasūtījumiem tiešsaistē – izmantojot maksājumu kartes vai autorizāciju caur Jūsu internetbanku.
Pēc reģistrācijas mūsu menedžeris nosūtīs Jums pieeju personīgajam kabinetam, kur Jūs varēsiet veikt pasūtījumus Jums ērtā laikā, kā arī saņemt rēķinus un īpašos piedāvājumus.
Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa tālruni (+371) 673 444 44 vai rakstot uz info@venden.lv.
Pasūtījumu mūsu mājaslapā Jūs varat veikt jebkurā Jums ērtā laikā, neatkarībā no Jūsu atrašanās vietas un Klientu centra darba laika. Ērtības rada arī iespēja iepirkties nesteidzīgi, izskatot VENDEN plašo sortimentu un izvēloties sev piemērotākos produktus. Ja nepieciešams uz brīdi novērsties, netraucēti atgriezieties pie pasūtījuma noformēšanas pēc tam.
Nav vajadzības zvanīt uz informācijas tālruni un gaidīt savienojumu ar operatoru, kas būtiski ietaupa Jūsu laiku. Jūsu dienas gaitas neietekmēs gaidīšanas laiks un sarunas ilgums – izvēlieties mūsdienīgu pasūtījumu veikšanas risinājumu, kas pielāgojas Jums, nevis kuram pielāgosieties Jūs.
Sistēma atceras lietotāju: līguma numuru, uzņēmuma nosaukumu, piegādes adresi un kontaktinformāciju. Tas paātrina un atvieglo pasūtījuma veikšanas procesu. Funkcija īpaši atvieglo pasūtījumu veikšanu no viedtālruņa un planšetes.
Savā kabinetā Jums vienmēr būs pieejama informācija par cenu atlaidēm, kā arī iespējamajiem īpašajiem piedāvājumiem, kas pieejami tikai personīgā kabineta lietotājiem. Šāda informācija ir visērtāk pārskatāma vizuāli, kas ir interneta pasūtījumu priekšrocība. Veicot pasūtījumu personīgajā kabinetā, nepalaidīsiet garām un nenokavēsiet izdevīgas akcijas.
Iespēja pastāvīgi piekļūt rēķiniem un pasūtījumu vēsturei – nav nepieciešams meklēt rēķinus un veiktos pasūtījumus e-pastā. Tas palīdz ietaupīt laiku, kas tiek patērēts apkopojot informāciju par visiem pirkumiem un rēķiniem. Iespēja monitorēt pirkumus un plānot, kad būs jāveic nākamie pasūtījumi. Personīgais kabinets ļauj pārbaudīt un kontrolēt maksājumus, lai novērstu neapmaksātu rēķinu rašanos.
Savlaicīga informācija par parādiem ļauj operatīvi apmaksāt kavētos maksājumus un izvairīties no klienta bloķēšanu parādu dēļ. Personīgais kabinets ļauj novērst šādas situācijas arī tad, ja pasūtījumus neveicat bieži vai arī neregulāri, jo šo informāciju varat pārskatīt jebkurā laikā, kas padara to pieejamāku. Parādu atspoguļošanās kabinetā ir arī efektīvāks veids kā iegūt informāciju, kas būs vajadzīga parāda apmaksai.
Automātiska pasūtījuma apstrāde un nogādāšana loģistikas sistēmā novērš kļūdu un neprecizitāšu iespējamu rašanos, Klientu centra operatoram pieņemot pasūtījumu pa tālruni un manuāli ievadot datus. Šādā veidā iespējams arī uzmanīgi pārbaudīt pasūtījumā ievadīto informāciju un novērst pārpratumus, kas var būt saistīta ar produkcijas veidu un daudzumu, piegādes adresi, piegādes laiku un datumu.
Ja Jūsu pasūtījumi parasti nemainās, nav nepieciešamības katru reizi ievadīt tos pašus datus un atkārtot tos, pasūtot pa tālruni, – personīgajā kabinetā Jūs varat vienkārši nokopēt savu iepriekšējo pasūtījumu.